för er som inte visste att jag är klantig - nu vet ni!

HEEEEEEEEELVETE! jävla idiot lisa! hade skrivit värsta inlägget och sen bara klickar jag bort allting. pogjapsgij!
okej, vi skriver om det, fast lite kortare.
kom hem med fyra bussen idag istället för igår. somnade på en madrass i fridas rum klockan tio igårkväll efter att ha sett ungefär en kvart av filmen vi hade hyrt. några konstiga saker hade jag tydligen gjort i sömnen också, haha. vaknade klockan sex på morgonen av att fridas hundar kom och hoppade på mig. vi somnade om till klockan åtta och då somnade vi inte om igen!? vad har hänt med oss? jag tror att vi har förvandlats till pensionärer eller nåt. vi brukar vara vakna till klockan tre och sova till klockan tolv, men ska jag vara ärlig... mycket skönare att somna klockan tio! hahaha.

imorgon hade jag tänkt springa upp till min gamla skola och hjälpa mamma att vara fritidsfröken, mest lek i gympasalen men jag tycker det är lite kul att få vara på den skolan, åååh, jag saknar faktiskt laxne.
leka burken på rasterna, gömma sig i skåp i grupprummet för att man inte fick vara inte på rasten, stå framme vid tavlan med alla tjejerna och sjunga så högt man kunde till någon uttjatad låt, vara sämst på fotboll men ändå spela, spela king, hoppa långhopprep.... åååååh, det var faktiskt kul att gå där!

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0