jag ber till gud om plusgrader

jag lovar att det blir istid här.
helt ärligt börjar jag fundera på det, jag driver inte. när ska den jävla snön smälta egentligen? mitt sportlov blir nog fun. lär inte få nån skjuts av mamma eller pappa någonstans eftersom dom helst inte kör när det är så mycket snö, jag lär inte få åka någonstans med buss eftersom att bussarna kanske inte går när jag ska hem och då måste mamma och pappa hämta mig. kul va? jag kommer få sitta hemma hela lovet. det som skulle kunna göra mitt sportlov bra var om mina kompisar kunde komma hit istället, då behöver jag inte ruttna själv i alla fall, men.... come on, jag bor i skogen, det är en meter snö... vem vill komma hit? okej, laxne är rätt okej på sommarn, men aaaaldrig på vintern.  

/lisa

Kommentarer
Postat av: josefin

laxne är bäst på sommaren, det borde vara bäst på vintern också :(

2010-02-21 @ 13:07:48
URL: http://elephantrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0