jag kallar det tidsfördriv



16 saker du inte visste om mig:

1. jag är rädd för nästan alla vilda djur. (okej, dom som känner mig vet det.)
2. jag har fyra absoluta favoritgodisar: center, ahlgrens bilar, fruktnappar och zoo apor.
3. jag hoppar till om jag är ute och går och någon säger ordet älg.
4. jag är sjuuukt kittlig under fötterna.
5. jag jämför mig ofta med andra.
6. jag hatar inte skolan, även om jag kan tycka att det är tråkigt.
7. jag är nöjd med mina betyg men jag vill ändå höja mig till sommarn.
8. jag är väldigt slarvig.
9. jag klagar väldigt mycket.
10. jag försöker alltid göra mitt bästa i skolan, förutom på idrotten.
11. jag har världens finaste vänner.
12. och världens bästa familj.
13. jag hatar vissa personer utan anledning.
14. ibland ångrar jag det jag sagt precis efter att jag sagt det.
15. min pappa tror att jag är deprimerad för att jag sitter på mitt rum ofta, men det är jag inte.

16. jag gör alltid konstiga miner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0