let's pretend that life is a song



the sims två ville inte funka, så jag installerade ett spel som vi alltid spelade när vi var små, hugo. fast jag tröttnade ganska snabbt. men vet ni? jag är stolt över mig själv! jag har faktiskt börjat på filmrecensionen! okej... jag har skrivit typ fem rader eller nåt men det är en början! jag funderar på om jag ska bli ännu mer stolt över mig själv och gå ner och duscha? hmmm... (nu tänker ni säkert: vad är det att vara stolt över? men prova att se filmen jag och victor såg igår, och sen gå ner i en mörk källare.... usch...) jag kommer antagligen få panik så fort det knäpper till i väggarna, men jag måste faktiskt duscha. men det blir nog ingen lång dusch för mig idag, haha.

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0