tisdag

sitter med tandborsten i munnen och skriver. ännu en gång gjorde jag det. jag försov mig 40 minuter och fattade inte hur det kunde gå till! helt ärligt, jag minns inte ens att jag somnade när klockan hade ringt!
en sak jag har tänkt på, jag hinner ALLTID skriva ett inlägg när jag har försovit mig.... hmmmm.... det är konstigt!
även fast jag försover mig är jag alltid helt jävla lugn! asså läskigt lugn! förut när jag försov mig typ tio minuter flög jag upp ur sängen och skrek på mamma för att hon inte hade väckt mig, haha, det gör jag inte nu kan jag säga. jag är seg som en jävla kossa även om jag har försovit mig 40 minuter.

nu blire bussen,
varning för död kossa i korridorerna!

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0