torsdag

asså... vem fasen har bestämt att vi ska bo här av alla ställen? 
adfjkasflgjksfh varför bor vi inte som på bilden?!
nu har jag det! jag blir flyttfågel!

jag har blivit lat. nej, jag har alltid varit lat... men jag har blivit latare!
jag orkar inte ens platta håret på morgonen.
som idag, mitt hår ser ut som skit, men jag orkar inte bry mig så jag kör på
uppsatt och i med lite hårspray så blir det i alla fall inte lockigare än det redan är.
fast det är väl bara bra för min höstack där uppe. den är så sliten att jag inte kan duscha utan att
tappa femtiotusen kilo hår varenda gång.
det här var antagligen helt ointressant men ja...
nu kör vi på buss, musik och söööööömn!

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0