make it a better place



det är lördag, jag är förkyld och jag har tråkigt. därför finns det bilder på mig i min gamla bebismössa på datorn. och det finns bilder på mig med en kakburk på huvudet.
hmmm.... jag kanske blir tvungen att visa dom bilderna sen? njaaa.... vi får se.

den här dagen har jag verkligen inte gjort någonting än så länge. har inte ens orkat ta med ner till duschen. vilket jag borde göra.
jaja. när victor har spelat match i strängnäs som börjar halv fyra kommer dom och hämtar mig och så åker jag med hem till honom. jossans familj skulle tydligen dit så det blir väl att umgås med jossan också, sen sover jag där. kommer väl hem nån gång imorrn.




hahaha, just for you.
 
känns som att sista bilden behöver förklaras:
dom sa nånting på tv:n imorse om någonting om en kakburk på huvudet. och jag fick en bild i huvudet. jag skulle försöka visa er den bilden men kakburken var för liten för att täcka hela ansiktet så det blev inte som jag hade tänkt. det blev sådär.

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0