I got whatever it takes

kan den här tisdagen bli bättre? svar: antagligen inte!
även om det inte verkade så när jag skrev imorse så var jag på riktigt bra humör, det blev inte sämre för att vi fick reda på att vi hade hål från äckel svenskan, yeees! DET är en bra start på dagen! på engelskan höll det goda humöret i sig, antagligen på grun av att vi hade bibbi och inte helena. jag, sandra, julia och lollo satt i korset och kastade toffsar på varandra. behöver jag säga att vi inte fick så mycket gjort den lektionen? vad hade vi sen... NO, njaa... humöret sjönk kanske en aning men jag var fortfarande på topp!
sen var det lunch och vi fick reda på att vi skulle ha anders sjödin, våran NO lärare, på SO:n eftersom inte patric var där. men när vi skulle gå till SO:n fick vi reda på att vi skulle ha sol istället och sluta tidigare.
humöret steg ordentligt! däremot var det inte så jättekul när vi trodde att vi inte skulle få sluta klockan ett utan tjugo över och precis missa bussen och få vänta en timma. efter lite tjat så fick vi ändå gå klockan ett och tur var väl det, nu finns det inget som kan förstöra mitt humör!


gammal bild sen i höstas

/lisa


Kommentarer
Postat av: Frida

sööt hund :D



följa varann på bloglovin??:)

2010-02-10 @ 07:26:06
URL: http://fridahammars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0