www.dåligfantasi.se

kom nyss hem från sandra. vart mest godis, one tree hill och kast med någon jääättestor gummiboll.
bläää, jag vill springa idag men jag orkar inte. så ajg skiter nog idag. jaja, duscha måste jag i alla fall göra, och så ska jag försöka plugga tyska och kemi. det blir väl som vanligt, öppnar boken, läser två rader, stänger boken och sätter mig vid datorn istället.... men ärligt, tyska och kemi? nej, det är fan inte kul.

förresten! jag har ny mobil nu, så typ alla nummer är borta, vissa har jag redan tagit reda på, andra har jag inte. så skicka för säkerhets skull om ni inte gjort det redan :)
nu ska jag nog försöka ladda in lite musik på min mobil, vi seeeeees.

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0