01:17

Årets höjdpunkt? jag vet faktiskt inte... mycket bra.
Årets bästa kommentar? "nej hubert! låt henne löpa!"
När jag var som lyckligast?  jag vet inte... många gånger.
När jag mått som dåligast? ööööhm.... ett par gånger.
Har du förändrats i år? försöker att inte göra det.
Din största framgång? mina betyg i think... och jag har vågat bjuda mer på mig själv.
Vad önskar du dig inför nästa år? att det här året ska bli minst lika bra som förra, eller bättre.
Är det någon som du tappat kontakten med, men hittade tillbaka till i år? frida: vi tappade ju kontakten i diket.
Är det någon du tappade kontakten med i år men vill ha tillbaka? Nej det tror jag inte.
Vem har du kommit närmast i år? jag har kommit närmre mina vänner som jag redan hade, inte så många nya.
Började du hata någon i år? ja.
Vem har påverkat dig mest under året? ganska många faktiskt..
Hur tror du nästa år kommer bli? jag får se till att det blir bra.
Varför tror du så? för det handlar om inställningen...
Är det något du ser framemot till nästa år? fuerto ventura och massa annat.
Nyårs löfte: HAHAHHA, att jag ska träna minst en gång i veckan, och att jag ska hålla ordning i mitt rum, men jag tror jag kör på det första, haha.
plus att jag har lovat att fira nyår med stjärnhovbrudsen nästa år med, blir inte svårt att hålla.

år 2009: både bra och dåligt, men jag måste säga att jag har haft en dålig inställning till det mesta och har inte orkat anstränga mig med vissa saker. jag ska ändra på det.

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0