15:42

nu har jag nästan precis kommit hem. sitter och äter potatismos, haha.
vid tolvslaget igår gick vi ut och det sköts raketer hit och dit. sen gick vi in och satt i daniellas rum och kollade på film, satt vid datorn och pratade maaaaassaaaa. daniellas syster var med också.
jag och daniella somnade ett antal gånger medan frida och denice tydligen inte ens var trötta.
varje gång jag somnade skakade frida på mig och jag vaknade igen, värre än så var det inte just då, så jag tänkte att det inte gjorde nåt om jag somnade igen. då hade daniella vaknat och då tar hon min hårspray och sprutar rakt in i mitt öra! uuuusch, det var jätteäckligt! jag lovar, hon fick hämnd!
vi somnade vid sex på morgonen allihop, haha. sen vaknade vi vid tolv tror jag och sen kollade vi på film tills pappa hämtade mig.

i alla fall, nyårsafton var toppen och jag älskar mina tjejer <3


my girls <333
















mina kompisar är så snälla, först tar dom kort på mina ankläppar när
jag sover, sen sprutar dom hårspray i mitt öra...



det här hade aldrig hänt om du inte sprayat hårspray i mitt öra... hämnden är ljuv!

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0