22:50

sitter i rasmus tre storlekar för stora tjocktröja och fryser helt ärligt skallen av mig här hemma, nu äre 17 minus eller nåt sånt ute och bara 10 plus inomhus, sviiiiiinkallt!
mamma och pappa sitter och kollar på nån film, och dom bara skriker åt varandra hela tiden.
typ jäääääääävla idiot, stick då om det är det du vill, blablablablablaaaa!
(nej, mamma och pappa skrek inte på varann, dom på filmen gjorde det... tröga systrar jag har. haha)
haha, inga fina ord här inte!
jag känner mig duktig, först sprang jag i en kvart imorse, när jag kommer upp säger dom att vi ska käka upp pepparkakshuset, sen sprack det. jag har tryckt i mig maaaaaassvis med bullar och chips och jag vet inte allt. mmmmmm, jag känner mig minst tio kilo tyngre, även fast jag sprang för första gången på länge... känns sådär..

/lisa

Kommentarer
Postat av: fridelinen

haha, men man trodde ju att det var mamma och pappa som skrek på varandra och inte dom på filmen.. "mamma och pappa sitter och kollar på nån film, och dom bara skriker åt varandra hela tiden.

typ jäääääääävla idiot, stick då om det är det du vill, blablablablablaaaa" hur ska man tolka det liksom ;)

2010-01-05 @ 23:48:51
URL: http://fridelinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0