kalla mig cp


jag satt och gjorde minst tusen försök för att få till en normal bild,
när jag upptäckte att jag inte ville fastna på bild fick det bli sådär.

fick ta bussen från frida vid två idag, hoppade av i björnlunda där pappa stod och väntade på mig. sen jag kom hem har jag inte gjort en enda vettig sak. gjorde ett försök att börja städa rummet men orkade jag det? nej.
jaja, det ska i alla fall bli gjort innan jag åker, det skulle vara skönt att komma hem till ett riktigt välstädat rum med rena lakan och allt det där. om jag vet att det är det jag kommer hem till blir det kanske inte lika svårt att åka hem den 18.... eller nåt.
nu luktar det mat i hela huset och jag antar att vi ska äta snart,
tack och hej leverpastej!

/lisa

Kommentarer
Postat av: SannaNilsson.

sötblogg!

läs,kommentera och följ gärna min blogg.

:)

2010-01-09 @ 20:56:54
URL: http://sannasnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0