sista dagen i sverige

idag åker vi och lämnar zeera hos lena. jag får sitta med zeera i baksätet och hon kommer skaka som ett as.
jag kommer sakna den lilla skiten när vi är borta.
hoppas bara att hon inte är sur på oss när vi kommer hem, det brukar hon vara.



ASSÅ SHIT, JAG ÅKER IMORRN!
jag kommer få panik för att jag inte vet vad jag ska ha med mig. jag vill ha med mig hur mycket som helst bara för att kunna välja mellan massa olika kläder, men det kommer ju inte gå. dom andra ska ju ha plats i resväskan också... det kommer sluta med att jag står framför spegeln och provar massa kläder och ser vad jag helst vill ha med mig, haha. sen har jag inga sommarskor heller. snor med mig syrrans tygskor och sen får jag köpa några lätta skor där nere tror jag.
det ska bli skönt att åka iväg, men samtidigt kommer det säkert vara skönt att åka hem om en vecka också.

/lisa

Kommentarer
Postat av: julia

trevlig resa :)

vi kommer sakna dig kan jag säga! ;o

<3

2010-01-10 @ 19:45:57
URL: http://juliaaugustsson.blogg.se/
Postat av: F R I D A-mitt liv bakom pappas systemkamera

KOMMER SAKKNA DIG MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST



du skulle packat ner mig i din väska gmn. ;)

2010-01-11 @ 07:43:21
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0