SSSANDRA

snart, snart, snart skickar sandra sms och säger att hon är påväg hit. blääääää vad jag har saknat henne!
jag antar att vi kommer slänga oss ut i närmsta pulkabacke och vara dom barn vi faktiskt är. vi har aldrig försökt vara äldre än vi är. förutom när vi gick i ettan och tyckte att vi var aaaaaaaaaascoola som hade lärt oss att sätta upp håret i två toffsar, asfult vare också. vi gick så varje dag. hahaha, fan vad fult.
HAHAHA, jag funderar på om jag ska bjuda på en riktigt pinsam bild... okej, jag ville vara äldre än vad jag var... hahahahhahaha, fyfan vad jag var pinsam.
gud vilken tur, jag hittar inte bilden, ni får klara er utan pinsamma mig.

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0