the rest is still unwritten

klockan är 21:15 och jag dör av trötthet. (kan man säga trötthet?)
ändå har jag inte ens hunnit med att göra ett enda tal i matten, eller städa rummet som jag hade tänkt.
matten tänker jag göra imorrn för jag har bestämt att jag inte orkar idag, städning av rummet blir det nog... inte imorrn heller. jag tror jag bestämmer mig för att ta det när jag har mer energi.
blääääää, jag måste kolla kläder till imorrn och packa idrottskläder innan jag går och lägger mig, som om jag har lust att springa runt i en spygrön gympasal med en bandyklubba i högsta hugg från två till tre imorgon eftermiddag - NEJ. men ändå måste man tillbringa några dyrbara minuter med att packa kläder, handduk och skor som man inte ens VILL använda, finns väl bättre sätt att tillbringa dom minutrarna?
okej då... jag skulle antagligen tillbringa dom framför datorn om jag inte behövde packa, men skit i det nu, jag kände bara för att klaga lite.
godnatt

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0