chipspåse

har suttit i säkert en timme och lekt med melinas leksak som stod på golvet nedanför mig.
skaffa mig ett liv?
nää.

kommer tillbringa resten av min vecka tillsammans med victor tror jag för han åker till gävle på lördag och är där en vecka. jag och sandra tänkte umgås typ hela veckan då men nej, sandra sitter instängd i en lägenhet i stockholm med sina kusiner och är barvakt från måndag till fredag. men på lördag ska vi i alla fall ses och hitta på nåt!
nu ska jag ner i källaren och tvätta klädeeeer..
vad sa du? skaffa ett liv?
nää.


jag tror min far har blivit gay... först kom han och frågade mig om vart hårfönen var, (fast han är skallig...?)
och sen använder han tjejstrumpor... hmmmm... jaja, dom var ju inte rosa i alla fall.


Kommentarer
Postat av: sofia

Ola använder också tjej strumpor :o

han säger att herr strumpor är förstora

så han har massa strumpor med hjärtan & blommer o sånt på :o

2010-07-15 @ 22:49:35
URL: http://asbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0