jag är en tjuuuuv

förlåt josefiiiiiiin, jag tog din lista. oooooupss..

1. När gick du upp idag? halv nio ringde klockan.
2. Diamanter eller pärlor? sånt skit...
3. Senaste filmen du såg på bio? tror det var flickan som lekte med elden faktiskt..
4. Favorit-TV- program? ONE TREE HILL!
5. Vad åt du till frukost? mackor och oboy
6. Vad är ditt andranamn? christina
7. Din favoritmat? tacos slår det mesta faktiskt!
8. Vilken mat gillar du inte? hmm... något äckligt...
9. Favoritchips? jag tycker om alla chips :D
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? bubbaaaaabubbaaaabbbuubbba
11. Vilken bil kör du? trampbil
12. Favoritmacka? tunnbröd kanske
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med? dryyyyg
14. Vilka är dina favoritkläder? jag vet inte faktiskt...
15. Om du fick åka vart du ville på semester? ingen aning...
16. Favoritklädmärke? prprprprprppr
17. Var vill du dra dig tillbaka? hö?
18. Favorittid på dagen? någonstans mellan ett och tre kanske. fast älskar sommarkvällar!
19. Var är du född? jag tror nyköping men jag är inte säker...?
20. Vilken är din favoritsport att se på? helst ingenting...
21. Coca Cola eller Pepsi? fanta!
22. Fotboll eller ishockey? hehe, antar att victor dödar mig om jag skulle säga fotboll...
23. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? morgonmänniska
24. Pedikyr eller manikyr? Manikyr
25. Några spännande nyheter att berätta för oss? jag har träningsvärk
26. Vad ville du bli när du var liten? polisbil eller elefant... stora drömmar hade jag ja!
27. Bästa barndomsminnet? jaaduu... antagligen någonting med sandra, josefin eller med mina syskon, eftersom det var så jag spenderade mina dagar, typ...
28. Varit i Afrika ? nepppsssss
29. Nånsin rullat in någon i toapapper? varje dag
30. Varit med om en bilolycka? när jag var jätteliten, så jag kommer inte ihåg det.
31. Favoritdag i veckan? måste säga fredag!
32. Favoritrestaurang? blblblblblbllblb
33. Favoritblommor? kjkjjkjkjkjkjj
34. Favorit-snabbmatsrestaurant? donken!
35. Äger du en cykel? neppppp
36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? ööööh?
37. Läggdags? ooolika.
38. Senaste personen du delade en middag med? the faaamily.
39. Vad lyssnar du till just nu? rihanna - rude boy
40. Favorit färg? lila tror jag.
41. Hur många tatueringar har du? en miljoooooon

Kommentarer
Postat av: josefin

det är lugnt kompis! :D

2010-07-19 @ 13:30:21
Postat av: Jennie ♥

Hej tjejen!

Hoppas allt är bra med dej?



Du får jättegärna vara med i min frågestund på bloggen - alla som är med blir länkade :)

(men om du inte tycker om att jag gör reklam för de, så ber jag om ursäkt)



kram,

Jennie

2010-07-19 @ 15:19:15
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

sv: hej tjejen!

tack för din fråga :)

hur är allt med dej?

kram

2010-07-20 @ 16:23:31
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0