du har allt man kan önska, att man aldrig någonsin fick.

från söndag till onsdag har mina dagar spenderats mest med åsa och frida. vi har sovit trångt, ätit frukost vid poolen, varit ute och gått, solat, badat och bara umgåtts. jag snor åsas kommentar från facebook: ni är för goa tjejer!
igår när åsa åkte hem släppte hon av mig i gnesta och jag sov hos victor. blev väckta av hans mamma klockan sju för att sjunga och äta kladdkaka eftersom att victors bror fyller 18. sen somnade vi om ett tag och sen fick jag skjuts av victors pappa till sandra. vi packade badkläder och åkte till klemmingen. låg där och solade, badade och käkade onyttigt tills klockan blev halv fyra. då åkte vi hem till sandra och lekte burken, kull, gömma nyckeln och massa annat med hennes sex- och åttaåriga kusiner. assöta är dom!
familjen sjöström kommer hit imorgon och firar midsommar. blir jordgubbstårta, femkamp och massa annat som vanligt!
nu väntar mitt stökiga rum på att bli städat..

/lisa

Kommentarer
Postat av: F R I D A-en personlig fotoblogg

sv: thanks :) <3

2010-06-24 @ 23:42:58
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0