tidsfördriv...

Nämn något som gjorde dig glad igår: frida ♥

Vad gjorde du kl 08 imorse: vaknade typ...

Vad gjorde du för 15 min sedan: åt yoghurt.

Det sista du sa högt: okej, bra. kommer upp sen. hejdå.

Det senaste någon sa till dig: hejdå.

Vad har du druckit idag: ingenting än.

Vad var det senaste du åt: yoghurt.

Vad var det senaste du köpte: hmm... jag vet inte.. det jag betalade själv var nog mina skor.

Vad är det för färg på din ytterdörr: vit

Vad är det för väder hos dig nu: sooooooooooool :D

Godaste glassmaken:
choklad!!!!!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
bullshiiiiiiiiiit

Sover du tungt: njaaaa, vet inte.

Drömmer du mardrömmar:
inte ofta. fast när jag var liten drömde jag att jag var "mio min mio" och sen träffade jag kato... sen blev jag rånad tillsammans med shaggy och scooby-doo också...

Trivs du med ditt jobb: otroligt bra! särskilt eftersom jag itne har något...

Favoritklädsel:
beror påååå...

Favoritlåt just nu: hmmm... 

Vad ser du om du tittar till höger:
 en gardin 

Vad gör dig glad just nu: att det är sol ute!

Vad ska du göra härnäst:
gå upp och hämta en mobil hos mamma.

Höger eller vänsterhänt: hööööööger

Humör just nu: trött

Favoritgodis:
mmmmmmmm, centeeeeeeeeeeeeeeeer! <33333333

Kläder just nu:
pyjamasbyxor, rasmus stora t-shirt och trosor.

Sommarplaner: inget speciellt än så länge.. bli brun?

Hur många kuddar sover du med: zwei

Spelar du något instrument:
nooo

Morgon eller nattmänniska: hehehhee... morgon..

Vad är viktigast för dig: snor från josse: att min familj och mina vänner mår bra.

Är du kittlig: jag? kittlig...? haha... inte då..

Snarkar du:
näääe

Stjärntecken: lejon eller jungfru, det står alltid olika i såna där horoskåp.

Äckligaste insekten: hmm... måste nog ändå säga spindlar.

Stökigt eller välstädat: välstädat fast jag orkar aldrig städa..

Längtar du mest efter just nu: duuuuuuscha

/lisa


Kommentarer
Postat av: Alice

haha vad roligt, när jag var liten drömde jag oxå om mio min mio :O

2010-07-08 @ 01:27:34
URL: http://alicer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0