you don't know

allt skoljobb är avklarat och jag är så sjuuukt glad över det! åttans sista prov är skrivet och klart, betygen är satta (fast vi har inte fått veta dom än) och det enda jag har kvar är att sticka färdigt min mössa under sommaren, inte sååå jobbigt kanske.. riktigt glad är jag för att solen och värmen är här och verkar stanna också. sommarlov om en vecka <33333
jag har spenderat nästan hela min vecka med victor. fast idag var jag i stjärnhov i 45 minuter också... haha.
imorrn efter skolan åker jag med sandra till södertälje och försöker leta efter ett par skor och ett par shorts.
nu väntar duschen och sen äre raka vägen till sängen...

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0