21:29

bläbläblä... jag är alldeles för trött vid den här tiden. och jag har inte bestämt vad jag ska ha på mig imogon, vilket brukar leda till panik och stress på morgonen och det vill jag helst slippa.
hela 8c ska till tingsrätten i södertälje imorgon och kolla på rättegång. både kul och inte kul.. det får vi se efteråt. 
jag ska i alla fall försöka tvinga med mig mitt lilla gäng (haha, lollo kallade oss för det idag) till donken efter rättegången, eftersom vi har typ två timmar att göra vad vi vill på. problemet är bara att sandra och lollo hatar maten där... däremot tror jag faktiskt att julia kanske kanske är på min sida, eller jag hoppas det i alla fall. jag älskar tjockismaten på donken!
jag skulle verkligen behöva ha lite tid med sandra efter "skolan" eller vad man ska kalla det imorrn, för hon måste verkligen hjälpa mig att plugga till det där satans matteprovet som jag inte har gjort och jag fattar inte ett piss av övningsprovet. plus att vi behöver bestämma vad vi ska redovisa om på svenskan. så jag ska se om jag kan följa med hem till henne imorrn.
just nu ska jag gå och krama kudden,
mitt humör sjönk på en sekund.

/lisa

Kommentarer
Postat av: julia

jo, edt är klart jag på ditt förlag om donken!

är faktiskt riktigt sugen på tjockismaten :D

2010-03-02 @ 22:18:56
URL: http://juliaaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0