remind me

vaknade vid halv sex imorse och kunde inte somna om fast jag var trött, kändes inte som att det var någon mening heller när klockan ändå skulle ringa om en halvtimme.... naaaajs... men jag fick i alla fall se början av ett av dom bästa avsnitten av one tree hill. så min dag började ändå ganska bra. tyvärr tror jag inte att den fortsätter lika bra... svenska, engelska, NO, lunch, SO-prov, SOL.... inte så roliga lektioner...
undrar om jag kan allt till provet?
nej lisa, sånt undrar man inte. du ska vara säker.
så, nu är jag bombsäker, jag kan allting.
nu måste jag hämta fridas tygskor i fabriken, (ja, jag tänker trotsa vintern och gå med tygskor, jag är så förbannat trött på klumparna man annars har på fötterna.)
sen ska jag borsta tänderna och sen äre bussen som gäller, jag ska försöka sova på bussen. känner att det behövs.
något som skulle behövas ännu mer vore väl att plugga till provet men orkar man det? nää....

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0