I told you yes, and then you told me no.

igår var en eftermiddag med för mycket glass, chokladsmet direkt ur burken och två toppenbrudar.

idag gick jag hem till victor i två timmar efter skolan. mamma ringde och kallade mig oansvarig för att jag inte sagt till att jag inte skulle hem direkt efter skolan, ojdå...
fick lite panik på bussen hem när jag kom på att jag var tvungen att baka, plugga, duscha och plugga ännu mer när jag kom hem. någonstans skulle jag klämma in att äta också, hur skulle jag få ihop det?
ja, pappa löste problemet en smula och berättade att vi inte hade något varmvatten... ingen dusch för mig inte. jag tänker hoppas på det bästa och hålla tummarna för att varmvattnet är tillbaka imorgon bitti. annars... what to do? jag får duscha i kallvatten isåfall.



You think I'm blind,
I've
got eyes to see,
Little by little you fade and I fall apart.

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0