My heart is beating double time

den här eftermiddagen har jag spenderat tillsammans med min pojkvän, mitt bostadsarbete och en sockerkaka. borde ägna lite tid åt mitt älskade övningsprov också eftersom att vi har matteprov imorgon... men jag ska väl titta lite på det sen, det kanske hjälper lite i alla fall...
det är fortfarande lika mycket att tänka på. tänkte att jag skulle ordna så att det blev en sak mindre att tänka på idag, så på lunchen idag tar jag glatt på mig skinnjackan och börjar traska ner i det fina vädret mot frisören. praoplats var det alltså jag skulle fixa... det började med att vädret hade lurat mig och det var inte alls fint utan väldigt blåsigt och kallt. min (fridas) skjorta som jag hade på mig ville inte som jag utan ville att jag skulle flasha hela röva för gnesta och blåste upp hela tiden.. tunna strumpbyxor hade jag också. där gick jag i blåsten och tränade på vad jag skulle säga när jag kom dit. folk trodde nog jag pratade med mig själv... när jag väl kommer ner till frisören så står det på dörren att hon har öppet måndag till fredag och har lunchstängt från klockan tolv till ett. kollade på klockan och den var tjugo i tolv, yes tänkte jag, nu har jag min praoplats, men inte då... ryckte i handtaget och låst var det även fast det var tänt där inne... bortslösad lunch..
och nu har jag skrivit alldeles för mycket om helt ointressanta saker så nu tänker jag gå och duscha.

världens bästa vän åker till gran canaria på lördag och är borta i en vecka...
skolan kommer suga, bajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0