heartless

bostadsarbetet kan ju ta och dränka sig.
och nu kommer alla i min klass bli galna och tycka att vaaaa?! det är ju jäääääätteroligt! och ja, jag kan väl tycka att det är roligt, men jag satt i flera timmar igår och letade möbler och säkert en timme idag, och jag har hittat tio saker jag ska ha i min lägenhet.... tio! det är ingenting. usch.

jag stressar som en galning med allt skolarbete och mamma tycker att jag stressar alldeles för mycket. men ärligt, det är fan 70 tusen saker man måste tänka på just:
- bostadsarbete
- hemtenta i SO
- övningsprov i matte
- matteprov
- NO prov
- engelska läxa
- gymnasieval
- praoplats

alltså jag avlider. tack och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0