we make each other strong.

vet inte vad det är med blogg.se, verkar som att mina inlägg hamnar lite huller om buller, men hur som helst, mina planer sprack. mamma var inte lika shoppingsugen som mig.. får väl sitta hemma och ruttna idag istället då. nej men jag ska i alla fall färga håret (och försöka få mamma att klippa mig, big need!), vääääldigt nödvändigt faktiskt. har inte färgat sen i innan balen och fick höra för inte så länge sen av min kära pojkvän att jag börjar bli orangehårig, hmm.. ska rita lite idag också har jag tänkt och så ska jag baka morotskaka nån gång när mamma kommer hem. blir nog en okej dag ändå, trots att jag måste sitta hemma och ruttna.. hehe.
måste tyvärr säga att jag håller med victor om att jag är lite orangehårig när jag ser den här bilden.. en stor orange slinga kan vara ett tecken på att färgning behövs...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0