varje sekund är en missad chans, varje minut ett tillfälle som fanns

ooooj, här var det längesen.. men nu är jag här!
har haft en jättemysig och bra jul med min älskade familj och jag är jättenöjd med allt. speciellt min nya lilla bebiiiis (min iPhone ♥) som jag aldrig trodde att jag skulle få. lyckan är gjord! ikväll har jag stresspackat och försökt att inte glömma något, spelat spel med min familj och ätit överblivet julgodis. imorgon åker jag till fjällen med familjen ekman och löfgren och åker skidor. lär inte bli några inlägg därifrån så vi hörs när jag kommer hem, efter nyår! (om jag överlever veckan... har aldrig åkt skidor förut, hehehe..)
bild från igår, finaste syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0