26. min favoritplats

jag har bara varit där en gång, men jag vill så sjukt gärna åka tillbaka både en och två gånger. ingen teckning på mobilen, ingen dator, mitt ute i skogen, utan grannar och i ett läskigt hus. det var så sjukt läskigt i början, att vara i det där huset, men sen blev det faktiskt riktigt mysigt. bara med familjen i tre dagar och inte tänka på någonting. fast det bästa av allt var inte huset, det var rotsidan. ååh, vill diiiiit!

rotsidan


sen måste jag faktiskt säga, att jag trivs jäkligt bra där jag bor. vad säger man, borta bra men hemma bäst? ja, faktiskt. jag har bott på samma plats i samma hus sen jag var ett år gammal, och innan det bodde jag i ett annat hus, också i laxne. hur jobbigt det än kan vara att bo i laxne, så är det ändå hemma, och det tror jag att det alltid kommer att vara för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0