I promise I won't turn around and I won't let you down

vaknade vid halv sju när frida gick upp, men lyckades faktiskt somna om och vaknade för ungefär en timme sen, skööönt! på dagens schema står först och främst plugg.. lite mindre skönt. men jag ska faktiskt försöka få mitt historia prov klart och kanske även geografin..? då har jag varit duktig isåfall. senare idag, när sandra har jobbat klart så kommer hon hit och sover här och sen drar vi till eskilstuna imorrn och letar lite kläder, behövs verkligen.

skulle egentligen följt med till eskilstuna redan idag, fast för att kolla på när yoel tävlar, men jag kände att jag behövde den här dagen till att plugga. frida och kanske rasmus (?) är i alla fall där och jag hoppas det går bra för yoeeel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0