show me where you run to, when no one's left to take your side

nu är jag hemma från en vecka i gävle. har bott i en husvagn tillsammans med victor och pernilla och jag har... egentligen inte gjort så mycket. tillbringat lite tid i en ishall, gått fram och tillbaka till ica typ tiotusen gånger, läst grymt mycket och spenderat massor av tid tillsammans med victors mamma. det har vart en mysig vecka, men det var riktigt skönt att få komma hem och det ska bli sååå skönt att sova i min egen sä.... eller nej juste! jag får ju inte sova i min egen säng för klockan elva går bilen till norrland.... känns lite surt eftersom jag inte har hunnit mer än att packa om ungefär.. men jag ser ändå fram emot att komma upp till norrland och träffa farfar, farbror och lite kusiner. men mest av allt ser jag fram emot en vecka med bara min familj och inga andra. har blivit så lite familjetid den här sommaren och jag behöver det. har ingen riktig koll på exakt vilken dag vi åker hem, för det verkar inte vara riktigt bestämt än, men det visar sig. jag skriver väl när vi är hemma igen.
norrland 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0