fight for your dreams.

dagen började bra, med världens bästa pojkvän som gick upp ur sängen medan jag låg kvar, fixade runt i köket ett tag och sen kom in och sa: kommer du eller? då hade han fixat frukost och allt, gulleeee. morgonen fortsatte med film, a lot like love, och runt tolv någon gång blev vi hungriga och satte igång att göra våfflor. han plockade ur dismaskinen medan jag gjorde smeten och sen gräddade han våfflorna för att jag inte skulle bränna sönder dom. drem team? såklart. jag åkte hem med tvåbussen sen och hade tänkt mig att jag skulle plugga, men jag ritade istället, hehe. resultatet blev sådär. ritade med kol för första gången och det var inte det lättaste eftersom jag ryser varje gång jag drar kritan mot pappret, hehe... men lite nöjd blev jag ändå!
hur som helst har dagen inte fortsatt lika bra som den började, men efter några avsnitt one tree hill känns det bättre och nu väntar jag bara på att hannah och mamma ska komma hem med melina från akuten. stackarn hade 40 graders feber och var inte alls pigg. hostade så att hon knappt fick luft. nu har det visat sig att hon har öroninflammation också, pluttan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0