life is about not knowing

har precis varit ute och gått med frida, och jag tror inte att jag har varit så rädd på flera år. vi hörde något som råmade och visst gör väl älgar det? JA, det gör dom. dom som känner mig vet att älgar är det absolut värsta jag vet så jag fick panik och powerwalkade hela vägen efter det. sen blir frida rädd för en jävla igelkott i diket och skrämmer mig så att jag börjar hyperventilera... haha, herregud. jag hatar älgar...

hittade förresten kamerasladden förut, och bilderna finns på datorn men jag orkar verkligen inte lägga in dom nu. ni får vänta till imorgon. nu ska jag gå och sova, för det tror jag att det har blivit alldeles för lite av dom senaste dagarna. natti natti!

Kommentarer
Postat av: Emremari

Great .Now i can say thank you!

2011-07-06 @ 13:14:00
URL: http://emremari.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0