better to get up and dance badly than to sit and watch the dancing.

heeeeeej, känns som att jag borde blogga nu så vi kör på det. kom hem från skolan för ungefär en halvtimma sen och dagen har vart sjuuukt lång. jag vet inte hur många gånger jag har sagt meningen "jag orkar inte" idag. många i alla fall. men jag har i alla fall lärt mig någonting idag, som jag aldrig har kunnat och hoppas på att aldrig behöva använda mig av; hjärt-och lungräddning. jag tror jag var grym, hehe. klarade i alla fall alla moment så..
något mindre bra är att vi har två nationella prov den här veckan, det ena i matte (!!!) och det andra i tyska, och sen gick min väska sönder när jag gick till bussen idag. axelbandet gick helt av, så nu måste jag fixa en ny väska.. vilket kan bli svårt för jag har inga pengar eftersom jag gjorde av med hela mitt barnbidrag igår.. ooops..
meeeen jag har inte tid att sitta här längre. ska försöka rita lite och sen måste jag plugga NO, kuuuuuuuul.

köpte förresten två ringar igår, bland annat den på bilden från JC som typ är min nya kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0