i wish i could turn back time

här kommer de utlovade london bilderna!
från flygresan dit





flygplatsen


stansted express




tunnelbanan

utanför hotellet vi bodde på



British museum



mumier (det är riktiga döda människor där i.. uuuusch)



mumifierade katter, haha.

skelett (också riktiga..)

åååh, den här var så äcklig.. spydde typ..



picadilly circus


jag och mina roommates


Madame Tussauds

Robert Pattinson

Miley Cyrus

Zac Efron

Jag och Leonardo Dicaprio, hehehe.

Johnny Depp

Shrek

Marilyn Monroe

Jag och Michael Jackson!!!!!

JOSEFIIIN! här är hon! jag och vår stora idol: BRITNEY SPEARS!!!! (hon var min och josses absolut största idol när vi var små för er som inte förstår vad jag babblar om, haha)

Magnus, victor, jani och Adolf Hitler, haha.. älskar fridas kommentar när hon såg den här: "men Hitler är ju inte med där?" hahahaha, hon trodde att Hitler var en klasskompis till mig!

utanför ett konstmuseum som jag inte minns namnet på


på väg till London Eye



i London Eye

Big Ben








demonstrationer

sista kvällen på hotellet



inne på Harrods, en tårta för 20 00. ska vi slå till på nästa barnkalas eller?

en leksaksbil för 15 000 kr

precis innan vi skulle samlas för att åka till flygplatsen och åka hem

tack världens bästa klass för en grymt rolig klassresa! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Josefin

ÅÅÅH! det måste ha varit som en dröm att äntligen få träffa henne!!!! :D

2011-05-21 @ 11:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0