22:42

överskottsenergi? ja det kan man nog kalla det. det kliar i benen och jag vill inte sitta still. när jag kom hem från södertälje åt vi mat och sen bakade vi lussebullar, sen började jag städa mitt rum, men så kom tv:n emellan och jag sprang upp i pauserna och städade och jag stresade runt som en jäkla höna verkligen. när jag väl blev klar med sstädningen sprang jag ner och duschade och nu försöker jag varva ner och slappna av så att jag kan sova någon gång, men jag vet inte hur det blir med det riktigt.. den här kvällen har varit alldeles för kort och jag har haft för mycket att göra. får se när jag lyckas somna ikväll..

Kommentarer
Postat av: FRIDA

STÅ PÅ HUVUDET I SÄNGEN!

Det gör alltid jag när jag har överenergi och inte har en aning om var jag ska göra av den. HHAHAHA tänk dig själv.. Jag står på huvudet i sängen och as garvar åt mig själv....

2011-11-24 @ 08:23:44
URL: http://fsomifridaa.webblogg.se/
Postat av: Anonym

AHAHHAH, vi har bara en kommentar ni är ju förfan likadana, samma humor.. det måste man bara älska!!!

2011-11-24 @ 10:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0