we could all use a little hope sometimes.

tjena blöggeeeen! åkte till victor i lördags, men det blev ju inte riktigt som planerat.. han hade fått en puck på axeln när han tränade så han blev sittandes på akuten i sex timmar och jag satt hemma hos victor och väntade på att han skulle komma hem. som sagt, inte riktigt vad jag hade tänkt, men men. igårkväll åkte jag och victor på bio med min familj i nyköping och såg nya tintin filmen. den var helt okej, men inte riktigt min typ av film. sen åkte vi tillbaka hem till victor och sov där. idag har jag varit i skolan och insett hur mycket plugg jag har.. jag bara skjuter upp allting, inte okej. såå, nu har jag pluggat lite matte och nu ska jag skriva två uppsatser, ruuuliiiiigt.

Kommentarer
Postat av: Getsarren

så äckligt fin!

2011-11-18 @ 10:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0