svart

har försökt ladda upp det här inlägget från mobilen sen i söndags, men det har fan varit omöjligt.. så nu försöker vi från datorn istället! helgen kändes jättekort men var braaa. i fredags var jag hos lovisa med lite fint folk och sen sov jag hos frida och andreas. på lördagen åkte jag till victor på morgonen och var och kollade på hans match och lite sådär. sen på söndagen åkte jag in till stockholm med sandra och såg the hungergames. trodde inte alls att det var min typ av film men jag har ändrat mig, svinbra! om ni inte har sett den, gör det!

idag var det NP i svenska, gick väl okej tror jag.. men svårare än vad jag trodde faktiskt. nu ska jag snart kolla på top model och sen blir det big brother. sen så är jag ju ledig imorgon, grymt skööööönt! ska ut och springa och plugga, så mycket vet jag!

lite bilder från helgen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0