let's gå

ooooj, vad bloggen har fått lida i sommar.. ska försöka komma igång igen, tror jag.. vet bara inte vad jag ska skriva om riktigt. vi får se hur det blir! så vad har jag gjort i sommar? inte ett skit. jag tror att jag har haft världens tråkigaste sommar och det känns ju sådär när skolan börjar om en vecka (ÅNGEST). har i alla fall bestämt att jag ska försöka vara mer positiv till skolan i år! (känner redan hur jag bryter mina egna löften..)

någonting annat som jag måste komma igång med är träningen, och att äta nyttigare. har varit väldigt dåligt med träningen under sommaren och det känns mer än nödvändigt i benen vid varje liten löprunda jag tvingat mig ut på. dessutom behöver jag få lite muskler, utöver dom få som tränas när jag springer, och nu har jag hittat fias blogg! hon har börjat med utmaningar varje vecka och dom tänkte jag hänga på! den här veckan är det plankan tre gånger om dagen, alltså totalt 21 gånger på en vecka! who's with me??
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0