längesen

imorse gick jag in och läste gamla inlägg som jag skrev 2011 och fick ett sug efter att börja skriva lite igen, det har inte hänt på länge, som ni har märkt.. hade en bra julafton igår och nu försöker jag bara släppa all stress som jag har känt ett tag nu, min mage mår inte bra när jag stressar har jag upptäckt, men det har varit rätt mycket nu med vetekuddar (som jag faktiskt säljer till höger och vänster mest hela tiden!), skolan, barnvaktning och julplanering, så det har varit svårt att ta det lugnt. hoppas på en lite lugnare vår i alla fall!
 
sen två timmar tillbaka har jag låst in mig på rummet, proppat i mig vitpepparkorn och badat i handsprit eftersom jag trodde att min storebror hade fått kräksjukan, och jag VÄGRAR bli sjuk nu när jag ska till fjällen den 29:e! men han mår tydligen bättre nu så det kanske finns hopp även för mig, som annars brukar åka på precis allt som har med magsjuka att göra (känns det som i alla fall). förstår inte vad jag gjort för fel.. har däremot en väldigt dålig känsla i kroppen just nu och har känt mig lite hängig hela dagen så vi får väl se vad det blir av det..
 
vet inte om den här skrivlusten kommer att hålla i sig (antagligen inte om jag känner mig själv rätt), men om jag känner för det så dyker det säkert upp något inlägg då och då! nu ska jag koncentrera mig på att inte bli sjuk och att inte stressa! god fortsättning, som min pappa skulle säga
 
några bilder från igår, som jag snodde från fridas facebook
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0