Tidsfördriv påväg till skolan


BRUKAR DU KOMMA I TID:
Ja oftast
HAR DU BRA KONDITION:
Verkligen inte, haha
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Jaadu, vet faktiskt inte
HUR KÄNNER DU DIG NU:
Trött, otaggad på skolan, nervös för redovisning
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Tycker att jag brukar ha mycket olika färger faktiskt
KAN DU LAGA MAT:
Kan jag nog om jag vill
VAD PLUGGAR DU:
Går bild och form om det är vad frågan syftar på?
BLIR DU BRA PÅ KORT:
Ibland, ibland inte
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
I förrigår kväll tror jag
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Njaa jo, fast jag pluggade nästan hela kvällen
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Nyponsoppaaaaa
ÄR DU NYTTIG:
Bättre än förut, försöker lite sådär
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Sommarjobbade på dagis förra sommaren, annars nej.
ÄR DU BLYG:
Nej, fast är nog faktiskt mer blyg än jag alltid trott har jag kommit fram till...
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Tjugo i sex
VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Är inte mycket för tv-spel
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Det vet jag inte, hihi
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Nej jag tror inte det
JAG SOVER:
Ganska lagom mycket
VAD SA DU SENAST?
Sova kanske?
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nix
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Victor eller Sandra, eller så pratar jag med ma sisteeer
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:

sandra.

HAR DU SNYGGA SKOR:

Njaaa..
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Godmorgon (som ett lik)
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Japp
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Neej
HAR DU KÖRKORT:
Nej, men snart äre övningskörning som gäller!!
ÄR DU ENSAM NU:
Sitter på tåget, så nej jag är verkligen inte ensam
VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA:
Lördag med alla syskonen, för en gångs skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0