-

i förmiddags tillbringade jag några timmar med att rita lite. har inte haft några egna idéer om vad jag ska rita på jättelänge så jag kopierade lite och målade av en av lovisa burfitts illustrationer. jag älskar verkligen att måla med akvarellpennor! det är oftast väldigt lätt och det blir nästan alltid fint, man kan göra lite vad som helst med dom.
jag längtar efter att få sätta upp den på väggen, tror det kommer bli jättefint! hittade två ramar här hemma som i alla fall får funka just nu och satte in en gammal teckning i den ena. just nu får dom pryda mitt än så länge väldigt tomma skrivbord! (mest för att jag inte riktigt har kommit fram till vart jag ska ha dom än..) nu ska jag gå och måla på mer svart färg på det tomma skrivbordet, som blev lite misshandlat när vi satte upp det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0