fint

här har det varit tyst ett tag. ingenting att blogga om helt enkelt, tills nu.
 
jag tror att jag har hittat världens finaste blogg. jag sitter och blir helt ivrig när jag skriver det här inlägget för jag har fått så mycket inspiration av den här bloggen! bloggen heter http://www.pastill.nu/ och drivs av en tjej som heter Malin. den är full med pyssel, fina bilder och små tips om allt från bakning till inredning. jag blir bara jätteglad av hennes blogg och jag får massvis med idéer som jag vill sätta igång med direkt!
såg att bilderna är olika stora och att dom kapas lite hur dom vill men jag orkar inte försöka förstå mig på det just nu.. (ja, jag är otroligt teknisk och sådär..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0