i'd never want to see you unhappy

äntligen fredag, behöver helg. snart lov också, längtar ihjäl mig! efter skolan idag gick jag och linda ner på stan en snabbis, vi skulle kolla kläder man hade ingen lust så vi gick och käkade istället, myys. kom väl hem för en timme sen ungefär och ska snart vända ner till gnesta och nyköping igen, där jag tänker tillbringa hela helgen. hade först tänkt stanna hemma ikväll men behöver komma iväg tror jag, behöver victor. misstänker däremot att jag kommer somna när jag kommer dit för jag orkar knappt hålla ögonen öppna nu, hehe... kul sällskap och sådär! men det är ju typ som vanligt när vi umgås, jag sover hela kvällen och victor sover hela morgonen!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0