to make a mountain of your life is just a choice

under en lång period har jag känt mig nere och ledsen av olika anledningar eller av ingen anledning alls. jag har haft svårt att sätta fingret på vad som fått mig att må dåligt, även om jag nu kanske börjar inse att det finns en del saker som påverkar mig mer än vad jag trott. men den senaste veckan har mitt humör vänt helt och jag känner mig bara glad och jag mår bra! jag har en energi som aldrig verkar ta slut och jag vill ut och röra på mig hela tiden. jag har lagt av med att äta massa skit under veckorna (okej jag ska inte ropa hej än, men två veckor har jag klarat och jag ska fan hålla det här!) och jag kommer ut varje dag och springer eller går. jag vet inte om det är det som får mig att må så mycket bättre, men något är det och jag tror faktiskt att det handlar mest om att jag har ändrat min egen inställning till saker och ting. för det är vad jag alltid har sagt, det handlar om inställningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0