sunday

i fredags åkte jag till victor efter skolan. hann bli arg på en busschaufför och orolig att mina pengar hade försvunnit där emellan också men det löste sig. när jag kom till nyköping hade victor gjort finmiddag till oss med glass till efterrätt, ibland vet han hur han ska göra! (senare kom det fram att det mest var för att han skulle få se hockeyn, men ändåååå, söt!) igår var vi först nere på stan ett tag, jag skulle hitta jacka eller jeans men kom hem tomhänt, som vanligt.. sen hjälpte vi victors pappa att bära sten hela dagen nästan. jag gjorde det lätta jobbet men var ändå helt död, hehe.. sen idag har vi inte gjort mycket alls. sen frukost, tv-tittande och massa mys, bra helg!

nu ska jag dra på mig träningskläder och ta mig ut i skogen, fint väder är det också så det känns skönt! slänger nog upp fler inlägg lite senare, har bland annat en teckning som jag ska försöka göra färdigt idag så tror att den kommer upp seeen, vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0