DIY or DIE

har blivit dålig på det här med att blogga på senaste tiden, riktigt dålig. ska försöka bli bättre! det har inte hänt något extremt spännande som jag känner att jag behöver dela med mig av precis jag går upp på morgonen, åker till skolan, kommer hem, går och lägger mig och sen upp på morgonen igen, samma sak varje dag. rutiner kallas det.
 
något jag har snöat in på är pyssel och att göra saker själv. vill inte köpa någonting längre, mycket roligare att göra dom själv, tavlor, kläder, kuddar, smycken.. kan googla på DIY (do it yourself) och sitta och titta runt i flera timmar utan att tröttna! har massor av idéer men ingen tid eller material. jag har till exempel inte ens ett okej lim just nu, det står högst på inköpslistan. något jag också vill ha är textilfärg och photofabric, så att man kan måla och skriva ut bilder på tyg. synd att allt ska vara så dyrt bara, och att jag inte har så mycket pengar..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0